Электроинструмент Makita по низким ценам
knee surgery

CROSS

Viszonylag fiatal, de már itthon is egyre népszerűbb edzésforma. A név árulkodó, lényegében olyan „keresztedzést” takar, ami számos sportág elemeit egyesíti magában, így az atlétikából, súlyemelésből, evezésből, úszásból vagy épp a tornából. Az edzés nem egy-egy izomcsoport fejlesztésére, hanem az egész test átmozgatására fókuszál, nem különösebben hosszan, de annál intenzívebben. Alapvető célja nem az izomtömeg gyarapítása – a látványos izomzat inkább csak egy kellemes mellékhatás –, hanem a mindennapokban is hasznosítható „funkcionális” erő kialakítása, a teljesítőképesség fokozása, éppen ezért számos sportoló is használja afféle kiegészítő edzésként.

Mivel a Cross inkább csak filozófia, mintsem konkrét edzésterv, az edzők igen nagy szabadságot kapnak a gyakorlatsor kialakításában. Nagy vonalakban azonban minden edzés ugyanazon koreográfia mentén alakul: meghatározott ideig dolgozunk egy-egy állomáson, majd azonnal továbblépünk a következőre, és akár több kört is teljesítünk egy edzés alatt. A bemelegítést követően jellemzően súlyzós alapgyakorlatokkal kezdünk, majd egy körülbelül tízperces, saját testsúllyal végzett gyakorlatsor következik, végül pedig 2-10 perc magas intenzitású metabolikus kondicionálással zárul az edzés.

Az alkalmazott eszközök, illetve a gyakorlatok igen széles skálán mozoghatnak, de közös bennük, hogy egyszerre több izomcsoportot dolgoztatnak, és a gyakorlatok között nincs pihenés. Emiatt nem különösebben hosszú egy-egy edzés, viszont roppant intenzív, kifejezetten zsúfolt, és igen gyorsan látványos eredményt produkál, különösen a kezdők esetén. Az alapkoncepció szerint három nap edzést egy pihenőnapnak kell követnie, de a korábban aktív mozgást nem végzőknél eleinte kétnapos etapok is megengedettek, hiszen nagyon fontos, hogy a testnek legyen ideje regenerálódni.

Edzőink:


Árendás Bálint

Szenvedélye a mozgás, az évek alatt rengeteg sportban kipróbálta magát (úszás, labdarúgás, amerikai foci, Jiu-Jitsu, ökölvívás), majd tudatosan építeni kezdte tréneri karrierjét. Csoportos foglalkozásain és személyi edzőként is elsődleges célja, hogy a hozzá fordulók céljaikat hatékonyan és hosszú távon is biztonságosan érjék el.


Kovács Dániel Pál

Dani 5 éve ismerkedett meg a Crossfit-tel és azóta is versenyzőként építi sportolói karrierjét. Amire az edzésein számíthattok: képességfejlesztés és célszerű változatosság, ahol nagy hangsúlyt fektet a gyakorlatok kivitelezésére és minőségére. "Azt mutatom és azt várom el, amit én csinálok és az edzéseimen lehetővé teszem, hogyha rendszeresen és rendesen csinálod, akkor eljuss oda, ahol most Én tartok"


Kovács Ádám

6 éves kora óta sportol, a foci mellett 16 éves korában kóstolt bele a birkózásba, ezt követi a BJJ, a box, majd a thai-box. 3 félprofi MMA mérkőzést tudhat maga mögött. Hobbija a sport mellett a színház és a motorozás, illetve gyerekeknek tart sportoktatást.

 


Szűcs Petra

Élsportolói pályafutásom során sok mesteredző keze alatt tanulhattam, így sikerült a sport csínját-bínját elsajátítanom és ezt edzői pályafutásom során sportolóimnak át is adnom.

 

Órarend>>

60.000

kalória ég el naponta

99.8%

a teljesítményünk

469

ember edz nálunk

 

 

 

Maradjunk kapcsolatban

Hegedüs Gyula utca 14.
1136, Budapest
Magyarország
+36 70 433 8500
WSA Facebook oldal
Levél nekünk

Figyelem! Az órákra csak érvényes tagság esetén lehetséges az oldalunkon keresztül jelentkezni! Amennyiben még nem rendelkezel érvényes tagságival vagy bérlettel, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot akár személyesen, akár telefonon, Facebook-on, vagy emailben!

Выгодное предложение: фильтры для воды
A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.